LUOTTAMUKSEN SYVENTÄMINEN ASIAKASKOHTAAMISESSA

Asiakaskokemus on kaikkien niiden kohtaamisten, mielikuvien ja tunteiden summa, jotka asiakas yrityksestä muodostaa. Yksi keskeisimpiä – ja samalla vaativimpia asiakaskokemuksen osa-alueita on myyjän ja asiakkaan välinen kohtaaminen. Asiakaskohtaaminen on ammattitaito, joka näkyy ja kuuluu yksityiskohdissa. Ammattitaitoisen asiakaspalvelijan asenne näkyy ja hän osaa virittää oman lähettimensä vastaanottajan taajuudelle!

Räätälöityjen asiakaskohtaamisvalmennusten tavoitteena on antaa eväitä myynnilliseen toimintatapaan sekä tarjota konkreettisia työkaluja ja taitoja erilaisiin asiakaskohtaamistilanteisiin. Valmennuksen myötä yritykseen luodaan yhteinen uusi tapa toimia sekä selkeät roolit ja pelisäännöt toiminnalle. Tämä helpottaa ja edesauttaa haasteellisissa asiakaskohtaamisissa ja synnyttää merkittävää lisämyyntiä. Henkilökohtaisten vaikuttamistaitojen kautta myyntityöhön saadaan lisää varmuutta. Jokainen asiakasrajapinnassa toimiva henkilö oppii käyttämään omia luontaisia vahvuuksiaan ja osaa hyödyntää kyseisessä asiakaskohtaamistilanteessa parhaat lisäarvon myyntiin liittyvät argumentit. 

 

ASIAKASPALAUTTEITA

 

Palautteita yrityssektorilta

Räätälöidyt valmennukset organisaatioissa

 

Palautteita oppilaitosyhteistyöstä

Jari Saarenpää ja Pekka Juhola tekevät myös oppilaitosyhteistyötä luennoiden asiakaskohtaamistaidoista.

hs-logo-60    Taito kohdata asiakas

Myyjän työssä tarvitaan taitoa kohdata asiakas sopivalla tavalla. Valmentaja Pekka Juhola antaa videolla kolme ohjetta miten menestyt myyjänä. Hesarin jutussa on lueteltu lisäksi muitakin huippumyyjän ominaisuuksia.

Pekka-Juhola_Näin-menestyt-myyjänä-videon-kuva

Lataa opas
Miten kehitän vuorovaikutustaitojani?

Maksuton opas PDF-versiona.
Saatavana myös paperiversiona verkkokaupastamme.




 


Kysy lisää!

Kirjoita alla olevaan kenttään lyhyesti, millainen nykytilanne organisaatiossasi on ja mihin erityisesti toivot valmentajamme syventyvän yhteydenotossa.

  • Kerro mistä haluat lisätietoa tai mikä on yhteydenottopyyntösi aihe. Otamme sinuun yhteyttä pian.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.